Zaplanowane szkolenia:
W dniu 24 maja 2012r. odbedzie się szkolenie pn. "Autoprezentacja na rynku pracy - dokumenty aplikacyjne i rozmowa kwalifikacyjna", które poprowadzi doradca zawodowy Pani Ariadna Dubińska.
Cel warsztatów: Poznanie zasad dotyczących sporządzania i udoskonalenia dokumentów aplikacyjnych. Zdobycie umiejętności sporządzania dokumentów aplikacyjnych atrakcyjnych dla pracodawcy. Nabycie umiejętności prezentowania własnych kompetencji w sposób atrakcyjny dla pracodawcy. Ćwiczenie umiejętności autoprezentacji podczas spotkania rekrutacyjnego.
Metody pracy: Ćwiczenia indywidualne, symulacje zachowań. Dyskusja, wykład.
Szkolenie odbędzie się w godz 10:00-16:30 w sali 116
REJESTRACJA NA SZKOLENIE
Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o wypełnienie Formularza zgłoszeniowego i przesłanie go na adres: projektyefs@wwsi.edu.pl
W temacie wiadomości proszę wpisać "szkolenie - rozmowa kawalifikacyjna"
UWAGA! W celu maksymalizacji efektów i w trosce o jakość szkolenia ograniczyliśmy liczbę uczestników do 15 osób. O kwalifikacji na szkolenie decydować będzie kolejność zgłoszeń.
Zrealizowane szkolenia:
- W dniu 22 marca 2012r. odbyło się szkolenie pn. „Powiedz mi jak szukasz pracy - opowiem Ci kim jesteś", które poprowadziła doradca zawodowy Pani Ariadna Dubińska.
Celem zaplanowanego na 8 godzin akademickich szkolenia było pogłębieniem umiejętności autoprezentacji oraz trening kreatywności w kontekście rozmów kwalifikacyjnych i poszukiwania pracy.
Zakres tematyczny szkolenia:
- Czy kreatywność pomaga w poszukiwaniu pracy?
- Analiza technik komunikacyjnych wykorzystywanych przez uczestników.
- Trening autoprezentacji podczas rozmowy kwalifikacyjnej.
- W dniu 20 listopada 2011r.odbyło się szkolenie pt. „Rozwój kompetencji społecznych i skuteczność interpersonalna w procesie poszukiwania pracy”, które przeprowadziła Pani Ariadna Dubińska - doradca zawodowy.
Celem zaplanowanego na 8 godzin akademickich szkolenia był rozwój asertywności oraz świadomości w kontaktach międzyludzkich w kontekście rozmów kwalifikacyjnych i poszukiwania pracy.
Warsztat prowadzony był w formie treningu z uwzględnieniem ćwiczeń indywidualnych i grupowych oraz symulacji zachowań.
- dniu 9 czerwca 2011r. odbyło się szkolenie "Zrozumieć rekrutera - czyli psychologia w procesie rekrutacji", które przeprowadziła Pani Ariadna Dubińska - doradca zawodowy.
Szkolenie obejmowało nastepujące zagadnienia:
- Metody wykorzystywane w procesach rekrutacyjnych.
- Rola komunikacji podczas procesów rekrutacji.
- Język korzyści a oczekiwania pracodawcy.
- Czym jest Assesment Centre?
- Dlaczego rekruter nie dzwoni?
- Dobre i złe nawyki kandydata poszukującego pracy.
Metody pracy: Ćwiczenia indywidualne, symulacje zachowań. Dyskusja, wykład.
- W dniu 31 marca 2011r. odbyło się szkolenie z zakresu "Autoprezentacja na rynku pracy - dokumenty aplikacyjne i rozmowa kwalifikacyjna", które poprowadziła Pani Ariadna Dubińska - doradca zawodowy.
Cel warsztatów: Poznanie zasad dotyczących sporządzania i udoskonalenia dokumentów aplikacyjnych. Zdobycie umiejętności sporządzania dokumentów aplikacyjnych atrakcyjnych dla pracodawcy. Nabycie umiejętności prezentowania własnych kompetencji w sposób atrakcyjny dla pracodawcy. Ćwiczenie umiejętności autoprezentacji podczas spotkania rekrutacyjnego.
Metody pracy: Ćwiczenia indywidualne, symulacje zachowań. Dyskusja, wykład.
- W dniu 16 grudnia 2010r. odbyło się szkolenie z zakresu "Aktywnego poszukiwania zatrudnienia", które przeprowadził doradca zawodowy Pani Ariadna Dubińska.
Szkolenie zaplanowane zostało na 8 godzin akademickich i składalo się z dwóch modułów:
- Moduł I : (5 godz.) Prowadzony w formie warsztatowej z wykorzystaniem metod ćwiczeń idywidualnych oraz symulacji zachowań, obejmował zagadnienia dotyczące: zarządzania soba w czasie poszukiwania zatrudnienia, analizy rynku pracy, procesu rozmowy kawalifikacyjnej, autoprezentacji podczas rozmowy kwalifikacyjnej.
- Moduł II : (3 godz.) Prowadzony w formie indywidualnych konsultacji, w tarkcie których mozna było zweryfikowac poprawność dokumentów rekrutacyjnych (CV, listów motywacyjnych), porozmawiać z doradcą zawodowym na temat strategii planowania rozwoju zadodowego oraz zadać szczegółowe pytania dotyczące procesu rekrutacji.
- W dniu 27 maja b.r. w godz. 9.00 -15.30 w Sali 115. odbyło się szkolenie z zakresu Podstaw prawa pracy.
Szkolenie obejmowało następujące zagadnienia:
1. Ogólne informacje o prawie pracy (formy zatrudnienia, cechy stosunku pracy, system ochrony pracy w Polsce).
2. Powstanie, zmiana i ustanie stosunku pracy (rodzaje umów o pracę, wypowiedzenie, rozwiązanie umowy o pracę itp.)
3. Treść stosunku pracy (podstawowe prawa i obowiązki pracownika, czas pracy, urlopy).
4. Samozatrudnienie (podstawowe informacje związane z założeniem działalności gospodarczej).
Szkolenie poprowadził Pan Artur Dybicz - specjalista w dziedzinie prawa pracy, oceny ryzyka zawodowego, doradztwa w zakresie BHP i outsourcingu.
- W dniu 25 lutego 2010 odbył się kolejny kurs z zakresu autoprezentacji, aktywnego poszukiwania pracy oraz przygotowania dokumentów aplikacyjnych. Szkolenie pt.: „Rekrutacja okiem kandydata, czyli jak przygotować się do spotkania z potencjalnym pracodawcą?” obejmowało następujace zagadnienia:
1. Przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej.
2. Inne metody rekrutacji na stanowiska managerskie i specjalistyczne:
- testy psychologiczne
- próbki pracy
- assessment centre
Zajęcia w formie warsztatowej (praca w podgrupach, scenki, dyskusja) przeprowadziła mgr Agata Lautch- psycholog, konsultant Działu Rozwoju i Oceny BIGRAM S.A.
- W dniu 15 grudnia 2009 roku odbyło się szkolenie pt.: „Jak zdobyć wymarzoną pracę?” Szkolenie przeprowadziła mgr Agata Lautsch - psycholog, konsultant Działu Rozwoju i Oceny BIGRAM S.A. Szkolenie zawierało głównie elementy praktyczne, np.: najczęściej popełniane błędy przy tworzeniu dokumentów aplikacyjnych, jak zrobić dobre pierwsze wrażenie na potencjalnym pracodawcy, jak przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej, przykładowe pytania a także symulację fragmentów rozmowy kwalifikacyjnej.
- W dniu 29 listopada 2009 odbył się warsztat dla studentów i absolwentów pt.: „ Rozmowa rekrutacyjna-nie taki diabeł straszny jak do malują ”. Warsztat przeprowadziła Pani Joanna Czyżewska, główny specjalista ds. polityki zatrudnienia w firmie Vattenfall Heat Poland S.A. W trakcie warsztatu poruszone zostały zagadnienia ułatwiające wejście i poruszanie się po rynku pracy m.in.: sposoby i przebieg rozmów rekrutacyjnych oraz informacje jak prawidłowo przygotować dokumenty aplikacyjne. Prowadząca opowiedziała o błędach popełnianych przez szukających zatrudnienia, poruszyła temat dress code oraz zachowania podczas procesu rekrutacji.
W dniu 23 lutego 2012r. odbedzie się szkolenie pn. „Sukces na rynku pracy – jak pokierować swoją karierą na rynku IT ", które poprowadzi przedstawiciel firmy rekrutacyjnej CPL Jobs.
Celem zaplanowanego na 8 godzin akademickich szkolenia będzie przedstawienie możliwości i sposobu na rozwój kariery zawodowej w branży IT.
Zakres tematyczny szkolenia:
- Ćwiczenia zapoznawczo-integracyjne.
- Prezentacja siebie i swoich umiejętności - na co pracodawca zwraca uwagę i czego oczekuje od młodego kandydata?
- Ćwiczenie - prezentacja swoich umiejętności. Jak pokazać swoje mocne strony?
- Jakie cechy charakteru są pożądane przez pracodawcę i jakie cechy pozwalają odnieść sukces na rynku IT?
- Jak wykształcić w sobie cechy pożądane na rynku IT?
- Łamanie stereotypów dotyczących rekrutacji i case studies – przykłady.
- Jak zidentyfikować dobrego pracodawcę i dobrego szefa?
- Dyskusja, podsumowanie warsztatów.
Szkolenie odbędzie się w godz 10:00-16:30 w sali 116
REJESTRACJA NA SZKOLENIE
Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o wypełnienie Formularza zgłoszeniowego i przesłanie go na adres: projektyefs@wwsi.edu.pl
W temacie wiadomości proszę wpisać "szkolenie - sukces na rynku pracy"
UWAGA! W celu maksymalizacji efektów i w trosce o jakość szkolenia ograniczyliśmy liczbę uczestników do 15 osób. O kwalifikacji na szkolenie decydować będzie kolejność zgłoszeń.
Wróć do: Strona główna